Rihanna Dan JLO Bermasam Muka Kerana Drake!!

Sejak akhir-akhir ni nama penyanyi popular, Jennifer Lopez atau lebih dikenali sebagai JLO dan Drake hangat diperkatakan bila pasangan tu didakwa mempunyai hubungan istimewa.. Gara-gara tu jugak lah, Miss dengar hubungan JLO dan penyanyi Rihanna menjadi renggang..

Miss dengar, Rihanna dikatakan telah ‘unfollow’ penyanyi berusia 47 tahun tu di Instagram.. Tindakan Rihanna ‘unfollow’ JLO telah menarik perhatian ramai.. Yela, kalau u’olls nak tahu.., Rihanna dan JLO ni sebenarnya berkawan rapat.. Tiba-tiba jadi macam ni, memang bikin ‘havoc’ la..

Ramai yang menganggap tindakan Rihanna ‘unfollow’ JLO kerana cemburukan hubungan JLO dan Drake.. Betul lah tu! Mana tak cemburunya bila kawan baik ada hubungan dengan bekas kekasih kita.. Tak boleh terima kenyataan lah tu! Hhahahaha..

Walaupun JLO dan Drake tak mengumumkan hubungan dorang kepada umum, tetapi dorang berdua kerap dilihat bersama.. Tak silap Miss, kedua-duanya pernah mengatakan dorang berdua rapat hanya disebabkan kerja jer.. Yela tu..

Mulut jer nafi tapi hati lain.. Padahal JLO dan Drake dalam diam-diam dok menyulam kasih.. Betul tak?? Kalau bercinta tu mengaku jer lah, senang cerita.. Tak ada lah orang lain cemburu dan terasa hati.. Hahahaha.. – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s