Rebecca Nur Al Islam Kembali ‘Free Hair’ Selepas Dapat ‘Hidayah’??

Amboii! Baik punya artis ni tayang rambut u’olls.. Bercuti ke luar negara, habis tudung melayang yer! Siapa yang tak kenal dengan pelakon yang pernah mendapat gelaran pelakon wanita paling seksi ni, iaitu Rebecca Nur Al Islam.. Walaupun pelakon ini sudah bertudung, tapi Rebecca pernah dikecam kerana bertudung tapi berpakaian ketat..

Biasalah orang kalau dah biasa berpakaian seksi, susah nak berubah kepada pakaian yang lebih sopan.. Lebih-lebih lagi kalau bertudung hanya mengikut trend! U’olls tengok jer lah gambar ‘menarik’ ni, kali ni Rebecca bukannya bertudung dengan berpakaian ketat lagi.. Tapi dah mula tanggalkan tudung dia beb..

Gambar ini diambil ketika Rebecca bercuti ke Jepun bersama keluarganya, baru-baru ni.. Tengok jer lah rambut ikal mayang Rebecca yang terdedah tu.. Miss tertanya-tanya jugak, Rebecca memuat naik gambar ni sebab nak beritahu yang dia bakal kembali ‘freehair’ ke??

Yela, asalnya kan Rebecca bukan berhijab pun.. Rebecca mula membuat keputusan untuk berhijab beberapa tahun yang lalu, selepas dia mendapat ‘hidayah’.. Tapi apa yang jadi sekarang Rebecca?? Mana tudung di kepala awak tu?? Kenapa buka?? Dah bosan pakai tudung ke??

Kalau u’olls masih tak percaya Rebecca dah mula membuka tudung, cer tengok video yang Miss ‘payung’ ni.. Jelas Rebecca tak pakai tudung.. Dah elok-elok bertudung, ditanggalkan pulak.. Tak faham betul Miss dengan orang macam ni!! – Misshana/Utaranews

https://www.instagram.com/p/BOjPMT8AWYq/?taken-by=rebeccanuralislamahmad

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s