Zarina Zainuddin ‘Dipukul’ Anak Ketika Memandu

Siapa yang tak kenal dengan pelakon yang sering membawa watak antagonis, Zarina Zainuddin ni kan.. Tapi kalau Zarina membawa watak baik pun menjadi jugak.. Zarina boleh dikatakan pelakon yang serba boleh.. Berikan apa saja watak kepada dia, pasti akan dibawa dengan baik..

Tapi Miss bukannya nak berpanjang lebar menceritakan pasal karier Zarina, ini cerita Zarina dan anaknya.. U’olls pun tahu kan, Zarina mempunyai dua anak kembar istimewa?? Miss ada usha-usha di laman sosial Instagram Zarina dan tertarik dengan video baru yang dimuat naik Zarina..

Sebak pulak Miss menonton video tu.. Dalam video tu menunjukkan anak Zarina, Muhammad Raizal Azrai atau lebih mesra dipanggil Azal bertindak memukul ibunya sambil menangis-nangis.. Miss tengok pun rasa terkejut bila Azal pukul ibunya..

Kalau orang lain yang tak tahu anak Zarina ada penyakit, pasti akan ada salah faham dan menganggap perbuatan anak Zarina tu sebagai biadap.. Tapi u’olls tahu kan penyakit yang dihidapi anak Zarina.. Miss difahamkan Azal menangis-nangis sambil memukul ibunya kerana meminta Zarina membuka tudung bila berlakon..

Mungkin Azal merasakan ibunya dah tak ada ‘job’ selepas bertudung.. Apa-apa pun, Miss ‘respect’ sangat dengan Zarina kerana mempunyai kekuatan melayan kerenah anak istimewanya itu.. Miss harap Zarina sentiasa diberikan kesabaran yang tinggi dan tabah dalam apa jua dugaan yang dihadapi olehnya.. – Misshana/Utaranews

https://www.instagram.com/p/BOlgNkuAaPr/?taken-by=zarinazainuddin_

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s