Siti Kasim Meroyan Bila Syarikat Bas Mahu Asingkan Kerusi Lelaki & Perempuan

Lerrrrr…. Dah kenapa dengan Siti Kasim ni?? Tiba-tiba nak meroyan tak tentu pasal… Dah kena rasuk hantu agaknya. Takde angin takde ribut, tiba-tiba nak meroyan marah sana sini. Kenapa dengan peguam tak laku ni? Nak cari publisiti murahan ke?

Tak pasal-pasal si Siti Kasim ni nak marahkan pada syarikat bas yang mahu mengasingkan tempat duduk lelaki dan perempuan. Katanya, untuk apa dorang nak asingkan tempat duduk lelaki dan perempuan? Biarkan jela begitu… Suka hati dorang la nak duduk dekat mana pun.

Apa hal pulak Siti Kasim ni nak marah?? Bukankah itu satu cadangan yang baik… Pasti ramai yang akan bersetuju dan menyokong cadangan tersebut. Lepas ni, pastinya kes gangguan seksual terhadap wanita didalam bas akan berkurangan. Kes suka mengambil kesempatan dan mencabul kehormatan didalam bas pasti dapat dikurangkan melalui cadangan ini.

Lagi pun… Kalau bukan muhrim, mana boleh duduk dekat-dekat, bersentuhan dan sebagainya. Jadi memang bagus sangat la cadangan tu… Secara tidak langsung dapat menghindari penumpang bas daripada melakukan maksiat..

Kenapa la Siti Kasim ni nak meroyan sangat… Lain kali cakap tu pakai otak sikit. Haaaa, ini la masalahnya kalau kepala otak tu dah disumbat dengan fahaman Liberal! Dah jadi otak Liberal agaknya… Nama je Islam tapi Islam hanya pada kertas!

Kesiannya ada orang macam ini, orang yang buat perangai tunjuk pandai.. Orang tengok pun naik menyampah beb. Dok canang merata, kononnya peguam tapi sebenarnya peguam yang takde agama!

Sudah la meroyan dekat syarikat bas yang mencadangkan perkara tersebut… Siti Kasim siap maki syarikat bas tu dengan panggilan ‘asshole’ lagi! Katanya syarikat bas macam tu patut diajar… Dorang tu siapa nak ajar orang lain mengenai moral dan polisi, ujar Siti Kasim.

Siti Kasim tidak bersetuju dengan cadangan menunjukkan sijil perkahwinan jika suami isteri mahu duduk sebelah menyebelah. Kononnya dengan cadangan mengasingkan kerusi itu, ia seolah-olah menggambarkan penumpang itu sebagai gila seks.

Haishhh, apa salahnya menghindarkan perkara buruk daripada berlaku?? Cadangan tersebut untuk kebaikan orang ramai jugak, bukannya menandakan korang tu gila seks. Tapi sebenarnya memang kes gangguan seksual didalam bas pernah berlaku, kerana itu cadangan tersebut sangat bernas.

Biar jela dengan Siti Kasim tu, biar dia meroyan macam orang bukan Islam. Kalau gatal sangat nak duduk sebelah jantan… Naik je bas yang tak asingkan kerusi lelaki dan perempuan, kan senang! Habis cerita. Tak payah nak bising-bising!! – TiraGomez/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s