Nelydia Senrose Dah ‘Muak’ Dengan Nama Qi Razali!!

Dah lama Miss tak dengar berita mengenai pelakon cantik, Nelydia Senrose yang jugak merupakan adik kepada pelakon Uqasha Senrose.. Walaupun dua adik-beradik ni menceburi bidang yang sama, tapi Miss lebih tertarik dan suka melihat lakonan Nelydia berbanding lakonan kayu Uqasha.. Hihihi..

Tapi Miss bukannya nak menceritakan mengenai karier dua adik-beradik tu sebagai pelakon pun.. U’olls pun tahu kan sebelum ni Nelydia pernah bercinta dengan pengacara dan pelakon, Qi Razali?? Walaupun hubungan dorang dah lama putus, tapi baru-baru ni Miss dengar ada dakwaan pasangan tu kembali bercinta balik.. Biar betul??

Bila perkara tu menjadi bualan hangat dan ramai peminat tertanya-tanya, Nelydia tampil menafikan dakwaan tersebut.. Nelydia mengatakan dia dan Qi memang dah putus.. Walaupun putus, tapi hubungan dorang berdua masih baik sebagi teman sahaja..

Bagi Nelydia, buat masa sekarang dia tidak berminat untuk memikirkan soal cinta lagi dan menyerahkan hal berkenaan kepada ketentuan jodoh.. Yeke tak berminat untuk bercinta lagi Nelydia?? Entah-entah dah ada teman baru, cuma dirahsiakan jer.. Mana lah tahu kan!

Tapi nasib baik jugak lah Nelydia tak ikut perangai buruk kakak dia, si Uqasha tu kan.. Kalau tidak, Miss rasa dua-beradik tu layak diberikan gelaran ‘playgirl’! U’olls pun tahu kan perangai Uqasha macam mana?? Kerap bertukar-tukar ‘teman lelaki’.. – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s