Coco Lalok, Menari Separuh Bogel Didalam Kelab Malam

Perghhh! Semakin lama, semakin teruk pulak minah kejutan budaya ni u’olls.. Lepas satu, satu perangai buruk dia terdedah.. Siapa yang tak kenal dengan Marshaira Ismail atau lebih dikenali sebagai Coco ni kan.. Baru-baru ni jer nama Coco menjadi bualan hangat apabila didapati menipu duit pelanggan dia..

Terbaru, Coco bukannya kantoi menipu duit pelanggan lagi.. Kali ni lebih panas! Coco menarik perhatian ramai bila menari dalam keadaan separuh bogel baik punya dalam kelab malam.. U’olls tengok jer lah sendiri video menari Coco yang kini tersebar meluas di laman sosial, memang mengancam dan seksi habis u’olls..

Miss tengok video tu pun, separuh je.. Lagi separuh Miss tak sanggup nak tengok.. Sebab buang masa Miss je kalau tengok video bodoh dia macam tu.. Mana tidaknya, baik punya lah Coco bergelek dan terkinja-kinja dengan hanya pakai baju dalam sahaja bersama kawan perempuan dia di atas pentas kelab malam tersebut.. Minah tu tak ada rasa malu ke, hah?? Opss! Lupa pulak Miss, orang kalau ada perasaan malu, dia tak akan buat perbuatan bodoh macam ni kan.. Haishh!

Miss tengok gaya Coco menari dalam kelab malam tu dah macam tengah ‘lalok’ jer.. Bergelek tak ingat dunia! Semakin ramai lelaki dok bersorak dibawah sambil melihatnya menari, semakin galak Coco bergelek seperti ‘penari tiang’! Kalau lah baju dalam yang dipakainya tu terbuka semasa menari, buat malu jer..

Tapi orang macam tu sah-sah tak tahu malu.. Entah-entah Coco lebih galak menayang tubuh ‘seksi’ dia kalau baju dalam tu terbuka.. Yela, sekarang ni pun tak malu berseparuh bogel macam tu.. Jadi Miss tak akan terkejut lah kalau Coco berbogel pulak nanti.. Korang tak caya, korang tunggu lah nanti.. – Misshana/Utaranews

https://www.facebook.com/nokharom.official/videos/1198703093554574/?autoplay_reason=gatekeeper&video_container_type=0&video_creator_product_type=2&app_id=121876164619130&live_video_guests=0

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s