Tasha Shilla ‘Belanja’ Bahagian Badan Di Tepi Pantai!!

Amboii! Pendeknya seluar yang dipakai Tasha Shilla, dari jauh dah boleh nampak peha putih gebu dia tu.. Mula-mula Miss ingatkan ‘amoi’ mana lah yang dok jogging tepi pantai tu?? Bila diperhatikan betul-betul, barulah perasan wanita yang baik punya dok jogging dengan memakai seluar pendek tu adalah Tasha Shilla..

Siapa tak kenal dengan pelakon Tasha Shila yang sering dihimpit dengan kontroversi ni kan.. Tapi kini Miss tengok, Tasha dah tak ada kontroversi panas lagi yang menhimpit dirinya, lakonan Tasha pun dah berkembang dengan baik sekarang.. Dah banyak drama-drama yang dilakonkan Tasha..

Tak silap Miss, drama ‘Diari Cinta Kita’ yang dilakonkan Tasha tengah ditayangkan di TV9 sekarang.. Miss tengok lakonan Tasha dalam drama tu boleh tahan jugak, mampu lah meninggalkan kesan dalam hati penonton.. Walaupun perkembangan dalam lakonannya semakin baik, gaya pemakaian seksi Tasha tak pernah berubah..

U’olls tengok jer lah gambar seksi dan menggiurkan ni, Miss tengok Tasha dah serupa ‘amoi’ jer dengan seluar pendek yang dipakainya itu.. Mengamalkan gaya hidup sihat dengan bersenam ni, memang bagus u’olls.. Tapi Miss harap Tasha pakai lah pakaian yang lebih sopan sikit yer!

Apa jadahnya dok tayang peha putih gebu untuk tatapan umum?? Bahagian atas dah tertutup baik, bahagia bawah pulak terdedah luas baik punya.. Bila kena kritik teruk, jangan dok melenting pulak! Pakai pakaian yang sopan, sejuk lah mata yang memandang.. Jangan baik hati sangat dok ‘belanja’ pemandangan menggiurkan macam tu!! – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s