Niena Baharun Buka Tudung Bila Di Luar Negara

Alahaiii.. Lain pulak cara tudung dipakai bila di negara orang kan.. Siapa yang tak kenal dengan pelakon, Niena Baharun yang popular menerusi drama ‘Sayangku Kapten Mukhriz’ ni kan.. Sejak drama tersebut mendapat sambutan hangat, nama pelakon ni sering meniti dibibir peminat..

Maklumlah watak Niena yang gila-gila dalam drama tu telah mencuit ramai hati penonton.. Yela, dalam drama tu watak si perempuan yang terkinja-kinja dok mengejar si lelaki.. Sampaikan nak memasuk meminang si lelaki.. Hahahhaa.. Tapi Miss bukannya nak menceritakan pasal drama yang dah lama melabuhkan tirai tu.

U’olls tengok gambar ni, gambar ni diambil ketika Niena bercuti di luar negara.. Miss rasa Niena belum pulang ke tanah air selepas seminggu berada di Paris.. Seronok lah Niena dapat bercuti panjang di negara romantik tu kan! Duit banyak, boleh lah bercuti lama di negara orang noh..

Gambar yang diambil Niena ni jugak telah menimbulkan kritikan.. Mana tak nya, tengok jer lah cara Niena bertudung tu.. Pelik betul.. Bila berada di negara orang, cara bertudung macam tu pulak.. Telinga dan leher habis didedahkan untuk tatapan umum.. Haisshh!

Berada di negara yang kini musim sejuk, sepatutnya Niena memakai pakaian yang lebih tertutup.. Ini tidak, sengaja jer nak menayang aurat.. Opps! Lupa pulak Miss, agaknya Niena termasuk dalam golongan yang memakai tudung hanya mengikut trend jer kot.. Aurat terdedah bukan dia kisah pun!! – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s