Liana Rosli Tunjuk ‘Fxxk’ Kepada Netizen!!

Meroyan apa lagi lah anak pelakon Normah Damanhuri ni ek?? Sempena nak masuk tahun baru yang tinggal beberapa hari lagi ni, Liana Rosli tak nak berubah ke?? Tak bosan ke dok ‘belanja’ benda-benda yang bikin mata orang lain berbulu??

U’olls bukannya tak kenal dengan usahawan komestik yang dok gigih menaikkan namanya dengan membuat promosi ‘gila-gila’ dan terlampau ni kan.. Kalau dilihat di laman sosial Instagram Liana, Miss rasa boleh kira berapa jer gambar atau video yang tak menyakitkan mata untuk dilihat..

Selebihnya hanya gambar dan video yang tak senonoh je yang Liana ni ‘belanja’.. Video tayang goyang gerudi lah, ‘posing’ maut dan macam-macam lagi lah.. Dah tak terkira Miss nak senaraikan, terlampau banyak perbuatan tak senonoh dilakukan Liana.. Walaupun sering dikritik dan dikecam, Liana masih menjadi dirinya..

Tak pernah serik atau malu dengan perbuatan yang dilakukan olehnya.. Tapi Miss bukan nak menceritakan pasal video goyang gerudi Liana.. U’olls cuba tengok gambar ni, baik punya Liana dok tayang isyarat lucah.. Bukan setakat sebelah tangan jer tayang, tapi kedua-dua belah tangan pulak tu.. Haishh!

Miss tak hairanlah bila Liana diberikan macam-macam gelaran yang tak baik.. Dah dirinya sendiri yang memberi gambaran tak baik kepada umum.. Betul tak u’olls?? Kalau Liana kena kritik atau kena kecam teruk dengan netizen lepas ni, tak payah melenting melebih-lebih lah yer.. – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s