Minah Bertudung Bodoh Bergambar Sambil Duduk Atas Kubur!!

Bila dah tak ada rasa hormat dalam diri, macam-macam benda bodoh yang sanggup di buat.. Korang tengok la seorang minah bertudung ini, dah cantik bertudung ingatkan boleh dijadikan calon isteri, tapi sayang ‘otak gila’ pula.. Boleh pula minah bertudung ini ambil gambar di kubur, nak bergambar dengan hantu ke??

Bukan saja ambil gambar di kubur, minah ini juga berani untuk duduk di atas salah satu kubur di situ untuk bergambar.. Kubur orang yang sudah mati pun tak reti nak hormat.. Itu kubur la bodoh, bukan taman permainan.. Nak main papan jongket pun bukan kat kuburlah jilake..

Agaknya minah ni dah tak sabar nak ada kubur sendiri kot, dah tak sabar nak mati agaknya.. Itu yang seronok sangat bergambar di kubur.. Kalau korang nak bergambar pun jagalah adab sikit semasa nak bergambar.. Sampaikan di kubur pun nak bergambar ke?? Dah rasa diri itu paling hebat sangat ke bila dapat bergambar di kubur??

Di mana tempat minah ini dah bergambar tak dapat dipastikan, tapi Miss A rasa bukan di Malaysia.. Kubur pun tak nampak macam di Malaysia, mungkin negara seberang.. Anak dara Malaysia tak ada lagi yang sanggup buat perkara bodoh macam ini rasanya..

Anak-anak dara Malaysia masih lagi hormat tempat-tempat perkuburan dan tak bergambar macam ni.. Kalau Miss A dapat tahu ada anak dara yang bergambar macam ini di kubur, memang Miss A bakar celah kangkang tu dengan minyak tanah.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s