Maria Farida Tayang Belakang Badan Yang Putih Gebu Untuk Peminat

Ishh! Ishh! ‘Anak dara’ siapa lah yang berpakaian serupa tak berpakaian ni u’olls.. Ehh! Bila diperhatikan betul-betul, rupanya pelakon veteran Maria Farida lah.. Mati-mati Miss ingatkan anak dara mana dok melaram ‘hot’ dengan pakaian tak cukup kain macam tu.. Hahahaha..

Semakin meningkat usia, semakin singkat dan tak cukup kain pulak pakaian yang dipakai oleh Maria.. Bagi Miss, Maria merupakan seorang pelakon yang hebat dan berbakat.. Bagi jer lah watak apa sekali pun kepadanya, pasti menjadi dan meninggalkan kesan di hati penonton.. Lebih-lebih lagi watak datin yang berlagak, lagi sesuai dengan Maria.

Tapi itu lah, satu jer yang buat Miss tak berkenan dengan Maria adalah caranya berpakaian.. U’olls pun tahu kan, Maria sering tampil dengan pakaian yang ala-ala orang muda berpakaian dan seksi.. U’olls tengok jer lah gambar mengancam yang baru dimuat naik Maria di akaun Instagram dia ni, mengancam habis..

Terliur kalau golongan lelaki yang tengok gambar ni.. Maklumlah tuan empunya badan gebu orangnya, berpakaian macam ni memang mengancam lah.. Tahu lah Maria memiliki rupa yang cantik dan bentuk badan ala-ala anak dara.. Tapi tak boleh ke berpakaian sesuai dengan usia dia sikit??

Berpakaian yang lebih tertutup dan longgar, lagi sesuai dengan Maria.. Sedap lah jugak mata yang memandang.. Umur tu dah semakin meningkat Maria oii, sedar-sedar lah diri tu sikit.. Jangan baik hati sangat dok ‘belanja’ pemandangan macam ni untuk umum.. ‘Belanja’ untuk encik suami sudah lah, pahala pun dapat!! – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s