Isteri Dibelasah Suami Gara-Gara Potong Rambut Sehingga Pendek

Macam-macam hal betul suami isteri zaman sekarang, benda kecik macam ni pun sampai suami nak belasah isteri.. Kalau tak mahu kena belasah dengan suami korang, elok la kalau nak buat sesuatu benda bawa berbincang dulu dengan si suami.. Bukan apa, bila dah berkahwin ni keputusan semuanya terletak di tangan suami.. Kalau tak ikut cakap suami, itu yang sampai kena belasah dengan suami..

Di Kangar, seorang wanita yang berusia 29 tahun dah kena belasah dengan suami hanya kerana memotong rambut dia sehingga pendek.. Haa, sebab potong rambut pendek pun nak kena belasah.. Miss A pun tak tahu suami jenis apa lelaki tu..

Mungkin sebab suami itu yang nak tengok muka isteri setiap hari, kalau dah suami tak suka isteri rambut pendek itu yang dia marah.. Asalnya wanita ini memiliki rambut yang panjang sehingga paras pinggang, mungkin nak ubah selera itu sebab wanita ni ambil keputusan untuk potong rambut sehingga paras leher..

Suami yang tak tahu dengan tindakan isteri tersebut, berasa berang bila tengok isteri dia balik rumah dengan berambut pendek.. Terus isteri kena belasah teruk dengan suami..

Suami pun tak payah la nak panas baran sampai macam itu sekali dengan isteri.. Disebabkan rambut pun isteri kena belasah, macam la rambut isteri tu tak boleh nak tumbuh panjang balik.. Bahaya kalau ada suami macam ni, lain kali kalau nak potong rambut tu minta la kebenaran suami korang dulu ye lepas ni.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s