Hafidz Roshdi Bakal Bergelar Bapa Tidak Lama Lagi??

Siapa yang tak kenal dengan pelakon hensem, Hafidz Roshdi yang popular menerusi drama ‘Tundukan Playboy Itu’ ni kan u’olls.. Sejak drama tu mendapat sambutan ramai, Miss tengok nama Hafidz sering meniti dibibir peminat terutamanya dikalangan peminat perempuan..

Biasalah, orang kalau dah hensem pasti ramai peminat perempuan kan! Hahaha.. Tetapi peminat perempuan Hafidz nampaknya terpaksa menelan kepahitan apabila pelakon kacak itu memilih untuk berkahwin awal..

Nak buat macam mana kan, jodoh Hafidz awal.. Miss sebenarnya bukan nak menceritakan pasal karier Hafidz sebagai pelakon pun.. U’olls pun boleh lihat kan karier Hafidz kini semakin berkembang.. Miss tengok muka Hafidz sekarang dah banyak keluar di kaca televisyen..

Miss tertarik nak menceritakan pasal Hafidz selepas melihat satu gambar dan kapsyen yang dimuat naik Hafidz di akaun Instagramnya.. Cer u’olls tengok gambar ni, Hafidz dan isteri bukan main lagi dok ‘practice’ jaga budak.. Nampak sangat lah Hafidz tak sabar nak menimang cahaya mata sendiri yer u’olls..

Ataupun Hafidz cuba nak bagi ‘hint’ sesuatu untuk peminat dia?? Mana lah tahu kan dah ada khabar baik ke.. Kalau benar ada khabar baik, bagus lah.. Apa-apa pun, Miss harap kan hubungan Hafidz dan isterinya sentiasa berbahagia.. – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s