Awek Ni Kantoi Tak Cukur Bulu Ketiak!!

7

Tak salah kalau nak pakai baju yang tak ada lengan dan nak tayang lengan cantik itu pada orang ramai.. Tapi kalau nak pakai baju tak ada lengan tu, selidik dulu sama ada korang dah cukur bulu ketiak ke belum.. Buat malu kaum wanita saja bila kantoi bulu ketiak lebat sebab lupa nak cukur..

Dah berapa tahun tak cukur bulu ketiak tu? Lebat sungguh Miss A tengok, dah macam hutan di amazon pun ada juga.. Sekeping gambar seorang wanita tengah seronok berselfie dengan kawan-kawannya dah menjadi viral di seluruh dunia.. Bukan viral sebab wanita itu cantik, tapi sebab kantoi tak cukur bulu ketiak..

Dah pakai baju tak ada lengan tu, cukur la dulu bulu ketiak yang dah setahun tak cukur.. Kalau malas sangat nak mencukur bulu ketiak, tak payahlah pakai baju yang tak ada lengan.. Orang pun tak tahu bulu ketiak dia lebat macam itu..

Nak pakai seksi-seksi baju tak ada lengan tapi pemalas nak cukur bulu ketiak.. Muka cantik tapi kalau pemalas nak cukur bulu ketiak pun tak guna.. Dah macam bulu ketiak lelaki pun ada juga.. Jangan ingat bulu yang tersimpan di bawah ketiak tak ada yang memerhati, sekali dah tersalah langkah memang malu beb sebab dah terkenal satu dunia..

Di mana kejadian memalu ini berjaya dirakamkan, Miss A masih tak dapat pastikan.. Tapi rasanya bukan di Malaysia, sebab wanita di Malaysia semua akan cukur bulu ketiak kan kalau nak pakai baju lengan pendek.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s