Petua Tak Guna Budak-Budak WeChat Untuk ‘Score’ Dalam Peperiksaan!!

Budak-budak WeChat dengan petua lucah memang tak dapat dipisahkan.. Rasanya dah banyak petua yang korang dapat dari budak WeChat kan? Baru-baru ini, ramai yang kecewa bila keputusan PT3 keluar sebab ada yang tak dapat mencapai target yang di harapkan..

Kali ini, budak WeChat ini dah kongsikan cara yang ‘betul’ untuk korang belajar.. Sebenarnya korang gagal dalam PT3 sebab cara korang belajar tu ‘tak betul’.. Budak WeChat ni dah guna petua yang diberikan ini, dan dengar kata dia dah dapat keputusan ‘yang cemerlang’ dalam ujian PT3 baru-baru ini.. Hahaha.. Itu yang bermurah hati nak kongsi petua belajar yang betul kepada korang semua..

Lepas ni pada mana-mana calon yang gagal mendapat keputusan yang baik waktu PT3, boleh cuba belajar ikut petua budak WeChat ni.. Mesti korang akan berjaya dan dapat keputusan yang cemerlang.. Kalau tak cemerlang jangan salahkan Miss A, sebab budak WeChat ni yang bagi petua..

Ini antara petua yang dikongsikan budak WeChat.. Nak belajar ni waktu bosan je elok, sebab bila dah bosan, korang masuk bilik.. Lepas tu buka zip seluar korang dan masukkan tangan.. Dah dapat pegang tu.. Korang keluarkan lah tangan tu balik.. Lepas itu korang bolehlah mula belajar balik..

Petua apa yang budak WeChat ni nak cuba kongsikan ini syaitan!!! Ini mesti kes cuba nak bagi petua lucah.. Tapi ‘pick up line’ tak sampai.. Hahahah..

Hidup korang ini hanya fikir pasal ‘seks’ saja ka budak-budak WeChat oii?? Banyak lagi benda yang korang boleh fikir, kecik-kecik lagi dah sibuk fikir pasal benda seks.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s