Pengantin Perempuan Dibelasah Pengantin Lelaki Kerana Terlalu ‘Gila’ Main Game

Payah nak jumpa perempuan yang kemaruk main game sampai macam ini sekali.. Selalu Miss A dengar lelaki je yang kemaruk bermain game, korang ingat lagi tak pasal kes seorang lelaki yang telah mati sebab bermain game selama 3 hari tanpa henti sampai sistem otaknya gagal berfungsi dengan baik..

Terkini, kejadian yang sangat memeranjatkan telah berlaku di China bila seorang pengantin perempuan terlalu kemaruk bermain game sampaikan majlis kahwinnya hampir ditunda kerana pengantin perempuan tak nak pergi majlis perkahwinan hanya kerana nak bermain game..

Dah lengkap pakai gaun pengantin bukan nak terus nak pergi majlis kahwin.. Tapi pengantin perempuan ni sempat nak bermain game pulak.. Sebenarnya pengantin perempuan ni kemaruk main game ‘League of Lagends’.. Bila ibu bapa pengantin perempuan datang pujuk untuk pergi majlis kahwin, pengantin perempuan tak hiraukan..

Pengantin perempuan siap minta ibu bapa dia bagi sedikit masa untuk dia selesaikan beberapa ‘misi’ game tersebut.. Dah tak tahan dengan perangai pengantin perempuan.. Pengantin lelaki datang bukan nak pujuk, tapi dia terus heret pengantin perempuan untuk ke majlis perkahwinan dorang.. Degil sangat kan.. Tu makan dia..

Ini yang patut pengantin perempuan tu dapat bila di pujuk dan dirayu tapi masih lagi degil nak main game.. Nasib baik pengantin lelaki tak pecahkan komputer tu sebab mengamuk dengan pengantin perempuan, kalau tak percuma je komputer tu rosak.. – MissA/UtaraNews

https://youtu.be/IxSmup117AI

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s