Lelaki Ini Sembur Perempuan Yang Gatal ‘Karipap’ Dengan Abang Cendol Hensem

Rasanya kedai ‘Cendol Abang Hensem’ dah cukup viral di media sosial sekarang ni.. Kedai cendol viral ini terletak di Ipoh.. Korang semua mesti dah tahu kan.. Kedai cendol ni viral pun sebab dorang cakap tukang buat cendol ni hensem.. Tapi Miss A tengok, biasa je.. Tak de la hensem mana..

Sebabkan tukang buat cendol itu hensem, ramai perempuan yang sanggup beratur panjang untuk beli.. Sedap tak sedap tolak tepi, janji tukang buat cendol hensem..

Nampaknya ada lelaki yang tak senang duduk bila tengok adegan menggatal asam keping ini.. Korang ingat lagi tak pasal kes viral ‘Nasi Lemak Anak Dara’ tu?? Banyak perempuan di luar sana kritik bila lelaki beratur panjang untuk beli ‘Nasi Lemak Anak Dara’..

Tapi bila perkara yang hampir sama terjadi pada kaum perempuan, kenapa tak kritik diri sendiri gatal asam keping?? Lelaki itu pertikaikan sikap perempuan yang tergedik-gedik nak membeli bila tahu lelaki hensem yang buat cendol..

Bila lelaki beratur nak membeli nasi lemak anak dara, banyak perempuan yang kritik dan gelar lelaki sebagai ‘Pussy Hunter’.. Bila dah perempuan pula yang berebut-rebut nak beli cendol abang hensem ni, perempuan nak gelarkan dorang sebagai apa pula?? Tak payah nak kutuk orang lain kalau diri sendiri pun gatal asam keping kalau nampak lelaki hensem.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s