Wanita Seronok Tayang ‘Karipap’ Tembam Untuk Tontonan Orang Ramai

1f-copy

Perempuan ini boleh dikatakan sebagai perempuan yang minta untuk ‘dikendurikan’ oleh perogol.. Jenis wanita macam ni kalau kena rogol secara beramai-ramai oleh lelaki pun, bukannya dia sedih.. Seronok lagi adalah.. Dah pakai macam ni punya gaya, memang nak sangatlah tu diri kena rogol.. Ini saja cara paling senang nak tarik perhatian perogol..

Korang tengok la minah seorang ni, dah habis baju di rumah sampaikan baju adik pun minah ni nak rembat ke? Dah la ketat macam ‘nangka busuk’ Miss A tengok, pakai baju tapi ‘karipap masam’ tu tersembul habis.. Nak bagi tahu seantero dunia yang dia seorang sahaja yang ada ‘karipap’ tembam ke??

Kalau nak pergi berjalan-jalan pun, tak payah la nak tayang ‘karipap’ tembam tu pada semua orang lelaki.. Biar ‘karipap’ ‘tersembul’ macam tu, nak tunjuk pada siapa sebenarnya?? Baik bogel je bila keluar rumah kalau macam ni punya gaya pemakaian..

Nak keluar rumah pakai macam ni, mak bapa minah ni tak marah ke.. Dah serupa pelacur keluar nak mencari pelanggan pun ada Miss A tengok minah ni.. Ke memang minah ni kerja pelacur, biasalah wanita baik rasanya tak berani nak tayang ‘karipap’ tersembul macam tu..

Memang ‘merecik’ semua lelaki tengok ‘karipap’ tembam minah ni.. Bila maruah diri lebih murah dari wang ringgit.. Itu yang anak dara sanggup tayang kemaluan untuk tarik minat lelaki hidung belang, jilake betul minah ni.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s