Pasangan Gay Tempatan Tunjuk Aksi Mesra Di Laman Sosial

Pasangan kunyit kalau tak tunjuk kebodohan di laman sosial, tak boleh ke? Boleh kemurungan Miss A kalau tengok gambar pasangan kunyit macam ni.. Cukup la Miss A disajikan dengan aksi pasangan bercinta tenga beromen, ni nak ditambah pula koleksi dengan aksi pasangan kunyit..

Kenapa lelaki sekarang makin teruk ek?? Bukan saja dah rosakkan banyak anak dara orang.. Malah, lelaki sekarang dah semakin mengganas.. Mula nak merosakkan ‘teruna’ lelaki lain.. Sedap sangat ke merasa ‘lubang tahi’ pasangan kunyit korang semua tu, sampai sanggup bercinta dengan kaum sejenis..

Pasangan kunyit ini dah muat naik sekeping gambar bersama di laman sosial.. Status yang ditulis pulak berbunyi ‘hanya maut dapat memisahkan kita hubby loveyou ketat2’.. Jilake betul pasangan kunyit ni kan, mohon ‘maut’ cepat sikit datang menjemput pasangan kunyit macam ni..

Sawit sangat Miss A tengok pasangan kunyit ni, tak pernah jumpa pasangan sawit macam ni.. Panggilan manja ‘hubby’ konon, kepala bana betul pasangan kunyit ni.. Korang ingat semua orang suka ke tengok aksi sawit ni, tolong bawa bertaubat la..

Makin menjadi-jadi pula pasangan kunyit ni, pada ibu bapa diluar sana tolong tengok-tengok anak teruna korang.. Kalau nampak selalu sangat keluar dengan kawan lelaki tu, jangan ingat benda tersebut perkara normal.. Sekarang ni lelaki pun dah bercinta dengan lelaki tau..

Jangan ingat anak teruna korang tak ada awek, dorang nak jaga batas pergaulan.. Takut nanti tak pasal-pasal korang dapat ‘menantu’ lelaki pulak.. Hahaha.. Mis A tak paham la.. Kalau lelaki beromen dengan perempuan dapat anak tapi lelaki beromen dengan lelaki dapat apa, dapat tahi? – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s