Kanak-Kanak 8 Tahun ‘Tawarkan’ Diri Untuk Jadi Mangsa Lelaki Pedophile

3f-copy

Miss A masa umur baru 8 tahun tak tahu apa itu seks, budak sekarang ni umur baru 8 tahun pengalaman pasal seks dah macam orang dewasa.. Mana budak-budak sekarang belajar semua benda ini? Ibu bapa tak payah terkejut, kalau anak-anak korang yang masih kecil tu dah tahu apa itu seks..

Kali ini, kanak-kanak perempuan umur 8 tahun pula sudah menjadi ‘mangsa’ lelaki pedophile.. Kanak-kanak ini telah menjadi ‘mangsa’ atau diri sendiri yang sengaja meminta menjadi mangsa kepada lelaki pedophile ni??

Tengok gaya macam kanak-kanak perempuan itu yang ‘meminta-minta’ untuk menjadi mangsa pedophile.. Sebenarnya kanak-kanak 8 tahun ini dah pun dibelikan tab oleh ibunya.. Biasalah dengan kemajuan teknologi sekarang, sebenarnya mahu memudahkan lagi nak menjaga anak.. Bila di belikan tab untuk anak-anak, ibu sebenarnya harap perkara ini akan meringankan beban mereka menjaga anak.. Anak memang akan duduk senyap kalau diberi tengok kartun dalam tab..

Tetapi, perkara lain pula jadi kalau langsung tak siasat apa yang anak buat menggunakan tab.. Kanak-kanak ini dah memuat naik applikasi WeChat ke dalam tab itu, mengejutkan bila ibunya tengok ada perbualan lucah anak perempuannya dengan seorang lelaki yang tak dikenali..

Perbualan lucah itu berlaku bukan di mulakan oleh lelaki tak dikenali tersebut, tapi kanak-kanak perempuan itu sendiri yang mulakan.. Kalau orang dulu-dulu mulakan perbualan dengan ‘hai siapa nama’ kan?? Kanak-kanak perempuan ini lebih hebat, mulakan perbualan bersama lelaki tak dikenali itu dengan menghantar gambar aksi seks orang dewasa..

Hebat sangat kanak-kanak perempuan umur 8 tahun sekarang kan?? Dah tahu apa itu seks.. Rasanya beri gadget pada anak-anak tak memberikan apa-apa kebaikan.. Merosakkan lagi fikiran anak kecil adalah, ibu bapa dok risau anak-anak jadi mangsa pedophile tapi anak sendiri yang mengharapkan diri menjadi mangsa ‘pedophile’.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s