Babi Dan Babun Menjadi Panggilan ‘Mesra’ Untuk Pasangan Bercinta Sekarang

2f-copy

Awek macam ini ke yang lelaki nak buat bini?? Tak kahwin lagi pun dia boleh panggil teman lelaki dia dengan gelaran ‘babi’.. Agaknya nanti dah kahwin dengan awek macam ni, suami akan dapat panggilan apa pula dari bini ek? Selalunya awek yang dok panggil teman lelaki dengan panggilan babi ni memang tak sesuai di buat bini..

Kalau dah kahwin nanti, awek macam ni yang korang nak dia lahirkan anak korang?? Nanti anak lahir pun diajar panggil bapa dengan panggilan babi.. Seorang awek ni dengan bangga diri telah muat naik perbualan dengan teman lelakinya di laman sosial..

Menarik perhatian Miss A bila awek ni panggil teman lelaki dia dengan panggilan babi.. Rasanya semua orang tahu babi itu apa kan, bagi umat Islam babi adalah sejenis haiwan yang haram, haram di pegang dan di makan.. Benda yang haram macam ni, seronok pula awek ni guna untuk panggil teman lelaki dia..

Tak tahu pula Miss A manusia pun boleh jatuh cinta dengan babi.. Dah elok di cipta menjadi manusia, nak jadi haiwan pulak.. Miss A rasa pasangan bercinta ini masing-masing teringin nak jadi haiwan, awek nak jadi babun yang lelaki nak jadi babi..

Elok sangatlah kalau pasangan kekasih ini berkahwin bersama.. Bila bergaduh, ‘confirm’ lelaki yang kena maki dengan bini.. Yela, macam mana nak marah kalau dari bercinta lagi si perempuan ni dok panggil babi kat si lelaki.. Tapi lelaki tu tak marah la pulak.. Sayang lah konon.. Pasangan kekasih macam ni elok dihumban dalam perigi jer, biar mati mereput dalam tu.. Babi dan babun kepala bana betul!! – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s