Suami Malu Video Seks Isteri Dengan Lelaki Lain Tersebar Di Laman Porno

4f-copy

Ini yang akan jadi bila anak dara dah terlalu ramai yang tak ada dara lagi sebelum berkahwin.. Lelaki yang tak bersalah pula jadi mangsa dapat isteri yang ‘secondhand’.. Bukan saja dapat isteri ‘secondhand’, lebih memalukan video isteri melakukan seks dengan lelaki lain dah pun tersebar di laman porno..

Dilema seorang suami dapat isteri macam ni, seorang suami dah kongsikan pengalaman berkahwin dengan isteri yang dah tak ada dara.. Video isteri beromen dengan bekas teman lelaki juga sebenarnya dah tersebar di laman porno..

Lelaki ini dapat tahu isteri tak ada dara pun, bila kawan dia hantar gambar dan video porno si isteri kepada dia.. Sudah la dapat isteri yang ada kisah ‘hitam’, lebih memalukan suami bila ramai kawan-kawan dah tahu tentang kisah ‘hitam’ si isteri.. Kawan-kawan lelaki pun dah tengok aksi beromen isteri lelaki terbabit di laman porno..

Nampak sangat kawan-kawan lelaki ni jenis layan video lucah.. Itu yang kebetulan boleh jumpa video isteri kawan dalam laman porno.. Apa reaksi korang kalau benda macam ni jadi pada diri sendiri? Bayar hantaran mahal-mahal, sekali dapat isteri yang tak ada dara..

Kalau dah betul tawar hati dan benci dengan isteri.. Rasanya elok la suami ni ceraikan saja isteri tu.. Kalau rasa tak ikhlas bagi duit hantaran mahal-mahal pada isteri, minta balik isteri bayar semua harga duit hantaran tersebut..

Sebab itu pentingnya jaga maruah diri, jangan senang-senang nak bagi dara tu pada kekasih.. Kekasih tu belum tentu bakal suami korang, dah serah dara pada lelaki lain.. Kesian pula suami dapat bekas orang, lebih memalukan suami, habis video seks isteri tersebar di laman porno.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s