Petua Jilake Dari Budak WeChat ni!!

Sedangkan pasangan yang dah berkahwin pun selalu dikebas orang, inikan pula pasangan yang baru bercinta.. Peratus kekasih nak kena kebas dengan wanita lain tu memang tinggi.. Baru bercinta, tak salah pun main ‘sailang-sailang’ ni kan?

Kalau korang dah pening kepala macam mana nak elakkan kekasih dari dirampas wanita lain, boleh sama-sama ikut dan cuba petua yang dikongsikan seorang budak WeChat ni.. Korang bukan tak tahu budak WeChat sekarang dah boleh diiktiraf sebagai doktor cinta..

Banyak sungguh petua cinta yang budak WeChat kongsikan di laman sosial.. Sama ada korang nak buat atau tak nak buat saja petua budak WeChat ni.. Kalau korang ikut, memang korang boleh tergolong dengan budak WeChat ni.. Nak ikut buat apa petua neraka jahanam budak-budak WeChat ni..

Tak habis-habis lagi budak-budak WeChat ni nak kongsikan petua tak guna dorang tu.. Tak ada siapa pun yang nak ikut petua jilake macam ni.. Disebabkan ramai sangat awek yang mengadu xxx petua yang disediakan kalau tak nak kekasih kena kebas..

Petua dorang, Korang simpan saja kekasih yang korang sayang dan cinta mati tu dalam ‘coli’.. Tahu ‘coli’, baju dalam yang wanita pakai.. Kalau dah masukkan dalam tu, memang tak kena rampas, kekasih tu untuk korang sorang..

Mula-mula simpan dalam ‘coli’, lama-lama sikit simpan kekasih dalam seluar dalam pulak.. Tak lama lepas tu, jangan dok terkejut keluar bayi pula dari celah kangkang.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s