Pasangan Kekasih Kantoi ‘Comolot’ Di Belakang Lorong!!

1f-copy

Dah rasa ‘port’ belakang kedai itu adalah tempat nak berkhalwat paling selamat ka? Kalau korang fikir tak ada orang nampak, korang memang silap.. Miss A nak tanya, korang tak pernah terfikir ke sejauh mana pun korang bersembunyi tuhan tetap akan nampak apa yang korang buat? Boleh cari tempat berkhalwat yang tersembunyi dari pandangan mata orang, tapi korang tak mungkin boleh bersembunyi dari tuhan..

Pasangan ini rasa tempat nak beromen di belakang kedai tak ada orang.. Tengah seronok nak beromen, sekali kantoi ada orang rakam.. Memalukan kaum wanita bertudung la minah sorang ni.. Dah cantik dan manis bila bertudung tapi dok beromen dengan kekasih kat belakang kedai..

Video sepasang kekasih tengah hangat beromen di belakang sebuah kedai, dah berjaya di rakam oleh penduduk berhampiran.. Mungkin pasangan ini rasa belakang kedai itu adalah tempat yang paling selamat untuk beromen.. Tapi, pasangan ini tak sedar aksi beromen dorang dah pun dirakam orang.. Tengah sangap memang tak sedar, yang tahu cuma nak puaskan nafsu masing-masing.. Setakat comolot tu, puas ke?? Takut nanti pasangan ini pergi ‘check-in’ hotel pula..

Bila dah ‘check-in’ hotel, sembilan bulan lepas itu adalah kes buang bayi.. Sebabkan pasangan bercinta yang jenis tak tahan nafsu macam inilah, banyak kes buang bayi berlaku.. Waktu bercinta serah dara pada kekasih, bila dah kahwin nanti dah tak ada dara..

Ini sebenarnya punca hampir 60% wanita dah tak ada dara.. Bila bercinta nafsu tak boleh dikawal, sanggup serah dara pada kekasih.. Kalau anak-anak gadis nak keluar ‘dating’ dengan kekasih, mak bapa tak payah la beri keizinan.. Kalau mak bapa beri keizinan dah serupa bagi keizinan untuk anak pergi berzina saja.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s