Parti Cap Bunga Jual ‘Car Perfume’ Sebab Dah Tiada Duit?

parti-cap-bunga-jual-1

Laaaaa…. Kesiannya! Itu la orang lain tubuhkan parti baharu dorang pun sibuk-sibuk nak tubuhkan parti baharu. Kenapa orang kecewa macam Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad, Bekas Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Mukhriz Mahathir dan Bekas Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin tak sertai je parti sedia ada?

Sebab dorang nak tunjuk hebat yang dorang mampu buat parti sendiri. Tapi tak kisah la kalau dorang mampu, takde salahnya pun. Apa yang buat Gomez simpati adalah parti cap bunga tu sebenarnya takde duit pun… Tubuhkan parti tapi duit peruntukan takde ke? Eshh, kesiannya.

Takde duit peruntukan untuk parti sehingga memaksa mereka untuk menjual car perfume berjenama parti cap bunga tersebut. Dengan hanya berharga RM10 car perfume tersebut datang dengan pelbagai bau-bauan yang menyenangkan… Mungkin la kot menyenangkan.. Hahaha!

Hahaha! Sepanjang hidup parti UMNO ditubuhkan, takde pulak UMNO ambil kesempatan guna populariti mereka untuk menghasilkan beberapa produk untuk dijual. Tapi bagi parti cap bunga ni, dorang lain sikit… Sanggup buat car perfume untuk berniaga dan dapatkan duit.

Dorang ni takde peruntukan dari Mahathir ke?? Dia kan kaya gila sehingga boleh jadikan anak-anaknya kaya raya. Kenapa perlu sampai berniaga guna nama parti cap bunga?? Dorang ni nak berpolitik atau berniaga??

Parti Pakatan Harapan pun takde buat benda pelik macam ni.. Hahaha! Baik korang berniaga je kalau macam ni, tak payah nak berpolitik. Entah dari mana dorang dapat idea ni tak tahu la… Jangan lepas ni korang buka kedai makan atau kedai runcit dengan nama PPBM sudah la yer. – TiraGomez/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s