Nabila Huda Bangga Tayang Gambar Tanpa Seluar Untuk Tatapan Peminat

2a-copy

Pakai baju besar macam tu, tak pakai seluar pun tak apa noh.. Lepas tu pakai dengan kasut panjang macam tu pulak, kononnya dah boleh menutup bahagian kaki yang terdedah tu.. Setakat nampak peha ‘sikit’ macam tu tak ‘seksi’ sangat pun kan.. Itulah orang moden punya pemikiran u’olls!

Siapa yang tak kenal dengan pelakon hebat, Nabila Huda ni kan.. Nabila boleh dikatakan salah seorang artis yang suka berpenampilan seksi.. Bagi Miss, Nabila, Kilafairy dan Izara Aishah lebih kurang jer.. Ketiga-tiganya sering menarik perhatian dengan keseksian dorang ketika tampil di khalayak ramai..

U’olls tengok jer lah gambar ni, bahagian atas dah tertutup baik.. Tapi sayangnya bahagian bawah pulak dibiarkan ‘angin’ sejuk masuk.. Selamba jer Nabila berbaju tanpa seluar kan.. Kononnya ‘stylo’ lah berpakaian macam tu.. Miss tengok ada jugak peminat Nabila menggelarkannya sebagai Rihanna versi Malaysia..

Kembang semangkuk lah Nabila bila disamakan dengan penyanyi popular Holloywood tu noh.. Agaknya komen-komen macam tu lah Nabila inginkan! Itu sebablah Nabila sering berpakaian mengikut perkembangan fesyen terkini.. Pakai pakaian yang tak cukup kain pun tak kisah, janji nampak stylo!!

Tak silap Miss, gambar ni diambil ketika Nabila pergi ke China baru-baru ni.. Patot lah sakan sangat Nabila bergaya, rupanya berada di negara orang.. Yela, negara macam tu mana nak kisahnya dengan pakaian terdedah macam tu.. Betul tak?? – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s