Isu Baki Bayaran Konsert High Note : Azlan Terima Nasib Sama Dengan Ziana Zain

3a-copy

Baru-baru ni kecoh bila penyanyi Ziana Zain meluahkan rasa tak puas hati, apabila belum terima baki bayaran daripada penganjur Konsert High Note yang berakhir pada 27 November lalu.. Dah buat persembahan sehabis baik, tiba-tiba tak dibayar pulak.. Siapa yang tak panas kan!

Terbaru Miss dengar penyanyi Azlan & The Typewritter jugak akui yang dia menerima nasib yang sama dengan Ziana, selepas diminta mengulas mengenai isu panas tu.. Macam mana lah pihak pengurusan konsert ni kan, mengadakan konsert hebat tapi pengurusannya hancur..

Macam mana pun, Azlan tak ada lah melenting melebih-lebih u’olls.. Miss dengar Azlan dikatakan tak nak mengulas lanjut mengenai perkara tu dan hanya menunggu sehingga bayaran sepenuhnya dilangsaikan jer.. Azlan tak nak komen lanjut mengenai perkara tu kerana tak nak memburukkan lagi keadaan..

Tetapi kadang-kadang tu kena bersuara jugak kerana Azlan ada hak untuk menuntut hak dia.. Dah lah Miss dengar pada malam pertama konsert tu berlangsung, berlaku kekecohan kerana kekurangan penganjur.. Lepas ni jangan buat konsert lah kalau pengurusan tak teratur macam ni..

Naya artis-artis yang terlibat jer.. Dah buat kerja sepertimana dijanjikan, tiba-tiba ditimpa malang macam ni pulak.. ‘Mangsa’ keadaan pulak terpaksa terhegeh-hegeh untuk minta bayaran.. Sepatutnya pihak penganjur dah tahu tanggunjawab dorang bila orang lain dah tolong jayakan kerja mereka!! – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s