Irwansyah Dan Zaskia Sungkar Target Punya Anak Pada 2017

o

Pelakon kacak Irwansyah yang pernah menarik perhatian dan menjadi kegilaan ramai peminat perempuan menerusi filem ‘Heart’ ini, bukan lah satu nama asing lagi di industri seni Indonesia dan Malaysia.. Irwansyah boleh dikatakan agak popular di Indonesia dan Malaysia..

U’olls pun tahu kan Irwansyah sudah berkahwin?? Walaupun Irwansyah sudah hampir lima tahun melayari bahtera rumah tangga bersama pasangannya, Zaskia Sungkar, namun pasangan ni masih belum menimang cahaya mata.. Belum ada rezeki tu!

Tak lama lagi tahun 2017 bakal tiba kan?? Miss dengar Irwansyah ada mengatakan harapannya bagi tahun 2017 yang tak lama lagi ni adalah mahu mempunyai anak.. Nampaknya Irwansyah memang betul-betul inginkan anak nampaknya.. Itulah harapan setiap pasangan yang dah kahwin kan..

Yela, tak kan kita nak hidup berdua bersama pasangan jer.. Harapan Irwansyah tu jugak mendapat sokongan daripada Zaskia.. Apa-apa pun, kita hanya mampu merancang, tetapi segalanya ditentukan oleh Tuhan.. Apa yang mampu kita buat hanya lah berdoa jer.. Miss harap hajat Irwansyah dan pasanganya akan tercapai. – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s