Azwan Ali Maki Hamun Pelanggan Sendiri Di Instagram

1a-copy

Siapa yang tak kenal dengan artis sendu dok bajet ‘hot’ ni, Azwan Ali atau lebih dikenali dengan gelaran yang dibangga-banggakan iaitu Diva AA ni kan.. Kalau nak menceritakan pasal perkembangan karier Diva AA dalam industri seni, Miss rasa memang dah lama tak ada perkembangan terbaru pasal bapok ni..

Maklum lah dah tak laku! Hahaha.. Itu sebab lah Diva AA sekarang ni dok aktif berniaga jer.. Berniaga tu memang dah bagus, lagipun Miss tengok perniagaan ‘lunch box’ yang diusahakan Diva AA semakin laris.. Tapi Miss tengok Diva AA macam tak pandai nak menghargai pelanggan dia je..

Miss ada tengok satu video di Instagram Diva AA, video tu menunjukkan yang Diva AA dok maki hamun pelanggan dia sendiri.. Video tu dimuat naik kononnya nak menunjukkan jenis pelanggan yang tak faham bahasa.. Habis pelanggannya digelar bodoh bagai.. Tapi tak lama selepas tu, Miss perasan yang video tu dah dipadam oleh Diva AA.. Aik, kenapa padam?? Takut kena kecam ke?? Hahahah..

Berbulu lagi mata ni tengok hashtag Diva AA iaitu #stopjadianjing.. Alahaii.. Kalau macam ni lah gaya Diva AA berniaga, sampai bila-bila pun rezekinya tak berkat! Yela, berniaga apanya dok maki hamun pelanggan macam tu.. Alaa.. Tak kisah lah dorang nak mesej atau WhatsApp sekali pun, tapi tak perlulah nak maki hamun sampai macam tu..

Tak takut ke pelanggannya akan boikot nanti?? Sekarang ni perniagaan Diva AA memang lah laris, tapi kalau adab dia dengan pelanggan tak dijaga.. Janggan menyesal lah bila perniagaan merosot nanti.. Kurang kan lah dok menyebut kata-kata kesat tu di mulut, kalau nak hati tu tenang.. Ini kalau hari-hari dok sebut benda tak baik, hati tu tak akan pernah tenang Diva AA oiii!! – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s