Pondan Minta Dirogol Secara ‘Berjemaah’!!

Dah semakin menjadi-jadi pula lelaki kunyit ni, memang dah tak ada rasa malu ke nak bagi tahu seantero dunia.. Korang tengok la status seorang lelaki kunyit ni, dengan berpakaian macam wanita seksi.. Dah tu minta dirogol oleh 10 orang lelaki.. Dah ada punai tu buat cara ada punai, tak payah nak acah-acah seksi macam perempuan..

Ingat cantik ke setan pakai baju dalam tapi berbonjol di bawah tu!! Ada ke lelaki kunyit di luar sana yang nak kendurikan lelaki ini? Pondan ni nak cari teman lelaki dalam 10 orang saja untuk minta dirogol.. Pondan ni tak minta banyak pun, rasanya ramai tak lelaki kunyit yang boleh tolong kan?

Dah ramai rasanya lelaki kunyit di Malaysia sekarang ni, apa salah tolong kaum korang untuk puaskan nafsu.. Mungkin lelaki ini tak jumpa pasangan kunyit, itu yang minta diri di rogol oleh 10 orang lelaki untuk puaskan nafsu dia..

Tak tidur malam kalau jumpa lelaki pakai macam ni kat tepi jalan.. Iyerlah, tengok lelaki ni rasanya lagi seram dari jumpa hantu.. Jumpa hantu tak ada seram sangat sampai macam ni.. Bila lelaki kekeliruan identiti, baju dalam perempuan pun nak dipakainya.. Bonjolan bawah tu tak nak potong ke?

Nak buat seks dengan pasangan sesama jenis hanya perlu muat naik status di laman sosial.. Minta saja diri dirogol oleh lelaki kunyit, nanti ramailah lelaki kunyit yang sanggup datang rogol..

Lubang tahi pun ramai lelaki yang sangap, sedih tengok lelaki sekarang dah tak ada teruna sebab dok jolok lubang tahi.. Kesian siapa dapat suami macam ni, sampai 10 orang sekali lelaki ni nak mengunyit.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s