Perempuan Sebab Lelaki Jadi Gay.. Betul Ke??

3f-copy

Amboi-amboi, dah diri sendiri yang tak kuat iman nak salahkan kaum wanita pula.. Sudahlah buat perkara yang dilarang oleh Tuhan, rasa diri betul dan menyalahkan kaum wanita pulak yang jadi punca lelaki kunyit bernafsu songsang.. Kalau dah salah tu, macam-macam alasan yang digunakan untuk tutup kesalahan diri sendiri..

Seorang lelaki kunyit dah muat naik status di laman sosial mendedahkan punca sebenar lelaki kunyit bernafsu songsang.. Sebenarnya lelaki kunyit ni bukan tak ada nafsu dengan kaum wanita.. Tapi, disebabkan wanita ni terlalu cerewet, tak memahami dan tak pandai nak puaskan nafsu bila beromen..

Itu sebab lelaki ambil keputusan untuk beromen dengan sesama kaum, sebab pasangan kunyit pandai layan nafsu lelaki kunyit yang lain.. Tak macam kaum wanita bila beromen selalu tak puas, tapi lelaki kunyit layan dengan penuh kasih sayang.. Macam mana lelaki kunyit dapat belaian penuh kasih sayang, Miss A tak tahulah pulak..

Kalau lelaki kunyit layan dengan penuh kasih sayang tapi guna ‘pintu belakang’, buat apa.. ‘Pintu belakang’ tu guna untuk membuang air besar je, tak rasa jijik ke dok sondol lubang tahi tu?? Dah la peratus wanita lebih banyak dari lelaki di seluruh dunia..

Lelaki pula ramai yang jenis suka mengunyit, patut ramai wanita jadi anak dara tua.. Korang rasa betul ke kenyataan lelaki kunyit ni salahkan kaum wanita? Dah diri sendiri yang mendorong nak bernafsu songsang, nak salahkan orang lain.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s