Nabil Ahmad Dikritik Netizen Kerana Tayang Aksi Atas Katil Bersama Isteri Di Laman Sosial

Siapa yang tak kenal dengan pelawak dan pengacara popular, Nabil Ahmad yang sering dihimpit dengan kontroversi-kontroversi panas ni kan.. U’olls pun tahu sebelum ni Nabil pernah dikritik kerana isterinya, Zira Ayoub tak memakai tudung walaupun dia sudah bergelar Haji..

Ramai yang ‘expect’ isteri Nabil akan bertudung selepas Nabil bergelar Haji, tapi sayangnya sangkaan orang ramai meleset.. Tak silap Miss, Nabil pernah mengatakan yang dia tak nak paksa isterinya bertudung kerana beliau mahu isterinya bertudung dengan kerelaan sendiri dan ikhlas..

Lepas perkara tu menjadi bualan hangat, Nabil sekali lagi dikritik teruk kerana anak perempuannya berpakaian menjolok mata ketika menyambut hari lahir bulan lalu.. Mana tak kena kritiknya, dah bagi anak pakai pakaian mendedahkan perut bagai.. Tapi itu lah Nabil tak memberi sebarang penjelasan mengenai perkara tersebut..

Terbaru, Miss tengok Nabil sekali lagi dikritik kerana menayang aksi ‘mesra alam’ bersama isterinya di media sosial.. Benda yang tak patut ditayangkan pun, nak tunjuk kat orang.. U’olls tengok jer lah gambar ni, nampak sangat pasangan ni tengah berbahagia.. Kalau sedang bahagia bersama pasangan, Miss tak kisah pun..

Tapi Miss rasa tak perlu lah Nabil nak tayang aksi ‘mesra alam’ bersama isteri dia kat orang ramai.. Aksi-aksi manja macam ni, simpan untuk kenangan dorang berdua sudah la.. Tak payah lah nak tayang untuk dijadikan tatapan satu alam semesta.. Memalukan jer kena kritik Haji Nabil oii!! – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s