Isteri Koyak Buah Zakar Suami Kerana Bunga!!

Fuhh!! Wanita ni koyak buah zakar suami dah macam koyak buah epal beb.. Hahaha.. Jaga-jaga buat suami di luar sana yang tak bagi bunga pada bini korang.. Takut ada buah yang kena koyak dengan bini sebab tak dapat bunga.. Bini sekarang jangan di buat main-main nampak saja lemah, bila dah marah buah zakar korang pun boleh dikoyaknya..

Di Romania, seorang wanita yang dikenali sebagai Marinela Benea dah ambil tindakan drastik untuk koyak buat zakar suaminya kerana lelaki tu tak bagi bunga sempena Hari Wanita Antarabangsa..

Sebenarnya suami dia bukan saja tak bagi bunga, malah suami beliau yang dikenali sebagai Lonel Popa juga sebenarnya seorang suami yang pemalas untuk bantu isteri buat kerja rumah..

Wanita ni bukan nak mengamuk sebab hanya perkara kecil, mesti ada sebab lain sampaikan Marinela ambil tindakan mengoyak buah zakar si suami.. Dah macam bela biawak hidup, bini mana yang sanggup tahan.. Tapi Miss A tak sarankan bini-bini diluar sana koyak buah zakar suami kalau korang marah..

Tak pasal-pasal menyesal seumur hidup tak dapat anak sebab tindakan bodoh bini.. Lonel dah pun dikejarkan ke hospital, bila buah zakar bahagian kirinya dah terkeluar dari kantung sebab dikoyak bini dia.. Sampai sekarang pihak polis masih lagi tak tangkap Marinela..

Sebab apa pihak polis masih tak tangkap tak tahu la, mungkin polis rasa kes ini bukan kejadian jenayah tapi hanya kes masalah rumahtangga.. Dah dapat suami pemalas memang la bini marah.. Bila suruh kerja tak nak kerja, balik malam-malam hanya tahu minum arak dan mabuk..

Jangan ingat bini yang selalu berdiam tak simpan dendam, sekali dah meletup kemarahan bini.. Benda yang tak dijangka akan dibuat mereka, tapi buah zakar Lonel dapat diselamatkan dan masih lagi dalam keadaan stabil.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s