Fara Mendoza Raih Populariti Dengan Berpakaian Seksi!!

3a-copy

Ishhh! Ishhh! Semakin lama, semakin singkat pulak seluar yang dipakai artis suam-suam kuku ni kan.. Miss tengok artis ni dah serupa macam pakai seluar dalam jer! Miss dah lama dok perhatikan gelagat pelakon Fara Mendoza ni, tak habis-habis dok ‘belanja’ susuk tubuh seksi dia di media sosial..

U’olls tengok jer lah gambar seksi yang dimuat naik Fara di Instagramnya ni, seluar yang dipakai Fara hanya muat-muat menutup bahagian bontot dan ‘tundun’ dia jer.. Ini belum Fara duduk lagi, kalau duduk sudah pasti lah boleh nampak bahagian bontot dia yang montok tu..

Semakin teruk betul cara berpakaian Fara kan! Agaknya Fara memang sengaja jer dok cari perhatian dengan gambar-gambar seksi dan menggiurkan macam ni.. Yela, namanya sekejap jer menjadi perhatian bila kontroversi panas dia dengan pelakon Fizz Fairuz sebelum ni..

Lepas tu Miss tengok nama Fara terus tenggelam.. Kejap timbul dan kejap tenggelam.. Berlakon pun kurang u’olls.. Adalah satu drama tajuk ‘Ainur Mardhiah’ yang dilakon Fara baru-baru ni, tapi drama tu pun dah melabuhkan tirai.. Lepas ni ada lagi ke drama atau filem yang Fara ni berlakon??

Tetapi lepas ni u’olls jangan terkejut pulak bila Fara berani tayang dia berpakaian berbikini je.. Yela, kalau sekarang ni pun Fara dok acah-acah buka sikit demi sedikit.. Tak mustahil Fara akan lebih berani untuk berpakaian yang lebih menjolok mata u’olls!! – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s