Wanita Bertudung Tak Malu Tayang Bentuk Badan ‘Montok’ Di Majlis Kenduri!!

3f-copy

Musim cuti sekolah hujung tahun ni, memang tak lekang dengan majlis kenduri kahwin.. Setiap minggu saja mesti akan ada jemputan kenduri kahwin, makan ‘free’ apa salahnya pergi untuk memeriahkan majlis kan?? Sambil tu dapat makan lauk kenduri yang sedap-sedap..

Tengah sedap-sedap menjamu selera makan kenduri, bila ada pemandangan yang ‘kotor’ macam ni.., mesti selera makan akan putus.. Betul tak?? Pemandangan kotor yang Miss A maksudkan adalah bila mata ni ‘tertengok’ kakak-kakak atau mak cik-mak cik yang tak malu berpakaian sendat dan ketat..

Dah la bentuk badan berbonjol sana-sini, sedar la diri tu sikit bila nak pakai baju pergi kenduri.. Umur tu dah makin tua, takkan tak reti nak fikir panjang.., mana elok dan mana tak elok dipakai sebelum keluar rumah.. Habis pada semua orang yang hadir di kenduri, mak cik ni nak tayang punggung bolat tu..

Tahu la musim sekolah ni banyak kenduri, takkan sampai tak ada baju yang sesuai untuk dipakai.. Sampaikan terpaksa pakai baju waktu anak dara, waktu anak dara badan kecil melidi.. Dah jadi mak orang ni, jangan fikir badan tu dok kurus lagi.. Sedar la diri mak cik oiitt..

Kesian pula tengok perut dan punggung mak cik tu terpaksa di seksa dengan pakai baju ketat macam tu.. Hilang selera lelaki kat situ bila tertengok ‘pemandangan’ macam tu.. Kalau inilah contoh yang kakak-kakak dan mak cik-mak cik dok tunjuk kat anak dara sekarang.. Miss A tak hairan kalau anak dara sekarang dok pakai baju macam ni pergi kenduri.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s