Isteri Guna Alasan Bergaduh Dengan Suami Untuk Bero*** Dengan Bekas Kekasih

Isteri sekarang ni kalau bercakap macam tak pernah pergi sekolah atau belajar hal-hal berkaitan agama.. Miss A nasihatkan korang kalau nak cari bini, jangan la cari bini yang macam ni.. Bukan apa, takut makan hati berulam jantung saja kalau dapat bini yang langsung tak ada ilmu agama di dada..

Biasalah kalau dapat bini yang tak ada ilmu agama ni, semua benda dia main langgar je.. Tak kira halal haram dah.. Benda salah pun dirasakan benda betul, alasan gaduh dengan suami digunakan bini untuk beromen dengan bekas kekasih.. Kalau beromen sebelum kahwin, tak apa la juga kalau nak dikatakan kisah silam..

Tapi masalahnya bini boleh pula beromen dengan bekas kekasih selepas berkahwin.. Tak pernah terfikir dan terlintas langsung ke, dosa waktu seronok beromen dengan kekasih?? Langsung tak rasa berdosa dan bersalah bila dok beromen dengan suami, asam keping sampai dua lelaki dapat rasa..

Bila dah berbaik dengan suami, baru nak rasa beromen dengan bekas kekasih adalah satu dosa besar.. Agaknya kalau sampai ke sudah tak berbaik dengan suami, bini masih lagi rasa seronok dok beromen dengan bekas kekasih agaknya..

Perempuan bila buat dosa, boleh tutup dosa dengan alasan ‘kisah lampau’.. Agak-agak kalau suami yang buat macam ni pada isteri, macam mana pulak ek? Mesti ramai kaum wanita yang tampil maki hamun si suami untuk mempertahankan kaum wanita yang ‘dizalimi’ si suami..

Dah kahwin tu jangan jadi bodoh, sampai tak boleh fikir mana satu dosa mana satu pahala.. Seronok semua bini, kalau buat alasan bergaduh dengan suami semata-mata nak beromen dengan lelaki lain.. Kesian suami tak tahu yang dia dah jadi tukang cuci bekas mangkuk lelaki lain.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s