Bunga Citra Lestari Dikritik Sebab Tayang Buah Ranum Di Instagram!!

2a-copy

Amboii! Baju yang dipakai tu tak boleh terdedah luas lagi ke?? Kalau macam tu punya gaya berpakaian, lebih baik tak payah pakai baju.. Biar jer badan terdedah tanpa seurat benang dan biarkan bahagian-bahagian yang patut ditutup menjadi tatapan orang lain.. Haishh!

Kaya tapi sayangnya tak mampu beli pakaian yang senonoh untuk tutup aurat yang terdedah.. Tapi nak dihairankan sangat dengan pakaian yang artis ni pakai pun, tak guna jugak u’olls.. Yela, korang bukannya tak kenal dengan penyanyi dan pelakon popular Indonesia, Bunga Citra Lestari yang jugak isteri kepada pelakon Ashraf Sinclair ni kan..

Bunga bukannya tak pernah pakai pakaian yang terdedah macam ni pun.. Bunga kan pernah menarik perhatian dan dikritik kerana berbikini seksi sebelum ni.. Itu lagi menggiurkan!! Jadi, kalau setakat baju-baju terdedah sehingga menampakkan lurah ‘dendam’ tu, bukannya masalah bagi Bunga..

U’olls tengok jer lah gambar yang baru dimuat naik Bunga di Instagramnya ni, memang mengancam sesiapa yang melihat terutamanya golongan lelaki.. Gambar seksi dan menggiurkan Bunga ni jugak telah menimbulkan kritikan ramai..

Tapi Miss tengok Bunga kalau dikritik pun, Bunga bukannya nak berubah untuk berpenampilan yang lebih sopan.. Lagi seksi ada lah! Maklum lah orang nak jadi diri sendiri.. Orang macam ni tak akan kisah apa tanggapan orang terhadap dorang.. Lagi satu, si suami pun tak kisah bila si isteri berpakaian seksi macam ni.. Betul tak?? – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s