Adik Ipar ‘Rela’ Dirogol Abang Ipar Selama Setahun!!

2f-copy

Gila punya orang, dengan isteri adik sendiri pun berselera.. Macam dah tak ada perempuan lain yang boleh dijadikan tempat untuk melampiaskan nafsu.. Isteri adik sendiri juga yang diambil untuk melampiaskan nafsu.. Ingat isteri ni jenis ‘sharing is caring’ ke lahanat..

Umur tu dah lanjut tapi nak juga rasa asam keping muda.. Lelaki yang berusia 57 tahun ini dah merogol adik iparnya yang berusia 20-an dalam kejadian yang berlaku di Negeri Sembilan..

Lebih mengejutkan, kejadian rogol ini dah berlarutan lebih kurang setahun.. Mula-mula abang ipar rogol, dah sampai berlarutan hampir setahun.. Ini kira kes rogol juga atau beromen suka sama suka ek? Adik ipar tu dah seronok asam keping agaknya, sampai tak boleh nak buat laporan polis, dah setahun asam keping kena tujah dengan abang ipar baru nak buat laporan polis..

Mula-mula, abang ipar dah mengambil kesempatan dengan masuk dalam bilik adik ipar dan bertindak menutup mulut sebelum merogol mangsa.. Perkara tersebut dah berlarutan sampai setahun..

Sepatutnya perkara ni kena cegah dari awal, sekali dah kena rogol dengan abang ipar.. Adik ipar tu patut pergi buat laporan polis.. Dah kena rogol tapi duduk senyap, memang akan jadi mangsa rogol berkali-kalilah jawabnya.. Seronok abang ipar dapat merasa asam keping muda adik ipar..

Jangan takut dengan ugutan lelaki durjana seperti ni, sekali dah jadi mangsa rogol.. Korang kena terus buat laporan polis.. Tak buat laporan polis memang menjadi mangsa seks lelaki durjana ini sepanjang hayatlah jawabnya.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s