Pelakon Sinetron ‘Buku Harian Baim’ Kantoi Hisap Shisha

Siapa yang gemar menonton sinetron Indonesia, mungkin mengenali dengan pelakon cilik yang popular menerusi drama sinetron ‘Buku Harian Baim’, Ibrahim Khalil Alkatiri atau lebih popular dengan gelaran Baim ni.. Tak silap Miss drama sinetron tu masih ditayangkan di TV9 sampai kini..

Watak Baim dalam drama berkenaan telah berjaya mencuit hati ramai penonton dan sering dipuji dengan keletah comelnya.. Tapi Baim kini dah besar, kecomelannya dah kurang berbanding sebelum ni.. Hahhaa.. Tapi Miss bukannya nak menceritakan pasal karier Baim sebagai pelakon pun..

Baru-baru ni, pelakon cilik tu telah menarik perhatian dan dikritik bila gambarnya sedang baik punya menghisap shisha tersebar meluas di media sosial.. U’olls tengok jer lah gambar ni, kecik-kecik dah pandai sedut benda-benda macam tu.. Haishh..

Kecik-kecik dah pandai hisap shisha, bila semakin meningkat usia nanti rokok pulak ditangan yer Baim.. Lepas tu bangga jer muat naik gambar sambil memegang rokok.. Tak kisah pulak mak bapak pelakon cilik tu kan bila anak dorang menyentuh benda-benda macam tu pada usia yang muda ni..

Kalau Baim dah melepasi usia remajanya, Miss rasa mesti ramai tak kisah sangat kalau Baim nak menghisap shisha sekali pun.. Ini baru berusia 11 tahun u’olls.. Lepas ni kalau Baim dilihat berkelakuan lebih teruk dari ni, jangan terkejut lah yer.. – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s