Otak Bersepai Kerana Digigit Anjing Belaan Jenis Pitbull

Ini di namakan haiwan peliharaan makan tuan, banyak lagi haiwan yang jinak boleh di bela nak juga bela haiwan liar dan ganas.. Tak pasal-pasal dah melayang nyawa sebab di makan oleh haiwan peliharaan sendiri..

Korang jangan ingat haiwan yang nampak saja kecil tak boleh membawa maut pada manusia.. Seorang lelaki dah mati dengan keadaan yang sangat mengerikan, bila digigit oleh anjing peliharaan sendiri..

Anjing yang dibela lelaki tak didedahkan nama ini, sebenarnya bukan anjing biasa.. Anjing yang dibela adalah jenis Pitbull, korang tahu sendiri la anjing jenis Pitbull ni memang ganas, gambar dan video mayat lelaki itu dah viral di seluruh dunia..

Habis bersepai otak lelaki tu sebab digigit oleh anjing Pitbull.. Tak pasti apa punca sebenar anjing Pitbull dah bertindak ganas pada tuannya.. Kejadian yang berlaku di India ni mula tersebar luar di seluruh dunia, bila ada beberapa rakaman video dan gambar mula tersebar di applikasi Whatsapp..

Tapi, rakaman video itu dah pun dipadam sebab didakwa agak mengerikan untuk ditonton.. Nanti trauma pula korang kan bila tengok video tu, Miss A tengok gambar anjing Pitbull yng berlumuran darah di muka tu pun dah rasa ngeri, inikan pula tengok video kepala lelaki dengan otak bersepai di gigit anjing dia tu..

Tak payah la cari penyakit bela anjing-anjing macam ni, ingatkan boleh jaga tuan.. Tengok-tengok anjing sendiri yang makan tuan.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s