Budak WeChat Bangga Digelar Sebagai Pakar ‘Blowjob’

1f-copy

Rasanya ini merupakan budak WeChat paling lahanat yang Miss A pernah jumpa.. Dalam banyak-banyak status lucah yang dimuat naik budak WeChat, status lucah budak ni yang paling win.. Win untuk ke neraka jahanam, budak WeChat dok muat naik status lucah ni sebab dorang nak berlumba-lumba untuk tengok siapa lagi cepat nak ke neraka..

Seorang awek ni dengan bangga diri dah sembang pasal ‘blowjob’.. Jangan korang kata tak tahu pulak apa benda ‘blowjob’ tu, Miss A sekeh kepala korang.. ‘Blowjob’ ini sebenarnya ‘kerja tiup’, tapi kerja ini istimewa sikit sebab setiap kerja ‘tiup’ yang korang buat tak akan dibayar gaji..

Macam buat kerja amal la, selalu korang buat kerja dapat gaji kan.. Kerja ‘tiup’ ini pula ikhlas hati, buat lebih atau kurang tetap tak akan dapat gaji, hanya dapat kepuasan..

Awek WeChat ni sebenarnya pakar dalam buat kerja ‘tiup’ ni, sampaikan sepupu awek ni pun minta dia ajar macam mana nak buat kerja ‘tiup’ ni.. Tak nak buat kerja ‘tiup’ biasa tapi nak buat kerja ‘tiup’ macam ‘mat salleh’ selalu dok buat.. Awek ni dengan rela hati nak ajar sepupunya buat kerja ‘tiup’ secara percuma..

Tapi ada syarat kalau awek ni nak ajar sepupu dia buat kerja ‘tiup’ ni.. Syarat dia awek WeChat ni nak kena buat contoh dengan teman lelaki sepupu dia.. Gampang betul anak dara sekarang ni kan, agaknya sembang lucah ni dah jadi perkara biasa untuk budak-budak WeChat kot.. Dorang rasa dorang perempuan ‘hot’ kalau muat naik status lucah yang macam ni.. Hot kepala bana betul lah!!

Awek macam ni lah bila kahwin nanti, mak bapa letak hantaran mahal nak mampus.. Mak bapa letak hantaran mahal dekat anak macam ni sebab dah ada pengalaman buat kerja ‘tiup’ ka?? – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s