Awek WeChat Seronok Bersembang Pasal ‘Batang’ Abang Sayang!!

2f-copy

Apa yang kau merepek ni syaitan!! Gto ada 7 batang, Ar80 ada 5 batang dan MBX ada 3 batang, apa benda ‘batang’ tu jilake?? Sebenarnya apa yang awek sorang ni cuba sampaikan, pasal ‘batang’ abang kesayangan dia.. Walaupun banyak ‘batang’ yang ada, satu ‘batang’ je yang awek ni sayang..

Awek ni cuma sayang ‘batang’ abang die je.. ‘Batang’ abang tu juga limited edition, tak boleh kongsi dengan awek lain, milik awek ni seorang saja.. Mana kau tahu ‘abang’ tak kongsi ‘batang’ dengan awek lain???

Miss rasa abang dia dah pernah kongsi ‘batang’ tu dengan awek lain, adik saja yang tak tahu.. Haish! Abang macam ni pun ada awek sayang, yang kening tu betul ke kening buat?? Anak dara sekarang ni kalau tak sembang pasal ‘batang’, ‘blowjob’, burit, tetek memang tak sah..

Kalau nak cari bini tu, cari la bini yang elok sikit, jangan la korang sengaja menjadi bangang dengan cari bini macam ni.. Takut membiak pula keturunan bodoh macam ni.. Nak ke tengok anak-anak korang membesar jadi macam awek ni? Merosakkan masa depan anak cucu saja..

Dah seronok sangat ke nak bagi tahu seantero dunia yang dia dah merasa ‘batang’ abang tu? Budak-budak WeChat punya sembang memang tak pernah mengecewakan, terus-terusan budak Wechat menjadi bodoh.. Bertaubat la sebelum terlambat, dah makin teruk dah anak dara sekarang ni.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s