Awek WeChat Nak Mati Kerana Ditinggalkan Teman Lelaki

Budak-budak WeChat ni kalau tak tunjuk kebodohan dorang kat orang ramai memang tak sah.. Dah la bodoh, lepas tu dia nak satu dunia pulak tahu yang diri dia tu bodoh.. Masalah apa yang teruk sangat tu, sampai dah tak sanggup nak hidup? Mesti sebab putus cinta dengan teman lelaki kan?

Biasalah, selalunya teman lelaki ni kan ibarat oksigen untuk dorang.. Bila dah putus cinta, terus hidup tu ibarat dah kehilangan oksigen.. Awek ni minta tolong kalau ada sesiapa yang boleh bunuh dia, sebab awek ni dah tak sanggup nak hidup derita.. Sedih gila Miss A tengok awek ni, derita sungguh..

Awek ni ingat kalau mati nanti kat sana, aman damai dan makmur ke?? Kepala bana kau lah!! Dah bagi nyawa untuk hidup nak mati, orang lain yang nyawa di hujung tanduk pun nak berjuang untuk hidup.. Awek macam ni senang-senang ja nak mati sebab tak sanggup hidup derita kerana ditinggalkan teman lelaki..

Ingat malaikat maut tu kawan kau ke? Sekejap nak mati sekejap nak hidup? Kalau nak mati tu pergi mati sorang-sorang, tak payah nak libatkan orang lain.. Nak suruh orang lain pula masuk penjara sebab nak tunaikan hajat kau untuk mati..

Senang je nak mati sebenarnya.. Kau pergi je terjun bangunan atau baring atas jalan raya.. Biar kereta atau lori langgar.. Senang cerita.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s