Takut Kantoi, Lelaki Sanggup Simpan Mayat Bayi Selama 14 Jam

Waktu seronok beromen tak ingat dunia, bila dah mengandungkan anak dara orang.. Dia buat tak tahu je.. Bila dah mengandung, cara nak selesaikan masalah dengan senang.. Dorang ambil jalan dengan gugurkan kandungan..

Rasanya korang semua mesti pernah dengar pasal pil untuk gugurkan kandungan kan?? Pil tu ada dijual secara online.. Betapa mudahnya nak mendapatkan pil gugur tersebut dengan hanya membuat pembelian secara online.. Pernah kecoh sebelum ni ada pil gugur dah dijual secara terbuka.. Sebabkan benda macam ni, banyak gelaja sosial semakin berleluasa..

Seorang lelaki telah mengambil tindakan berani supaya tak kantoi dengan menyuruh kekasihnya gugurkan kandungan, dan lelaki tersebut telah cuba untuk simpan mayat bayi tu selama 14 jam..

Kekasih lelaki tersebut dah pun makan pil gugur yang dibeli secara online bernilai RM500.. Lepas makan pil tu, kandungan tu gugur la.. Panik dengan keadaan tersebut, perempuan tu dah serahkan mayat bayi pada teman lelakinya..

Disebabkan takut kantoi dengan orang, lelaki itu dah simpan mayat bayi tu dalam bakul motor dan sempat bawa mayat bayi tu ke tempat kerja.. Sebelum bawa ke pihak polis, lelaki tu telah buat laporan palsu memaklumkan dah jumpa mayat bayi tu waktu cari tempat memancing..

Sekali bagi laporan palsu pada polis, polis akan siasatan betul-betul.. Jangan ingat senang-senang nak tipu polis sebab nak tutup kesalahan.. Hasil siasatan, polis dapat tahu sebenarnya lelaki tu bagi laporan palsu.. Dah merasa asam keping anak dara orang tu, bertanggungjawab la sikit.. Bukan jadi pembunuh pada darah daging sendiri..

Dah la buat maksiat secara haram, lepas tu boleh pula berkomplot nak bunuh anak kandung sendiri dalam kandungan kekasih.. Memang tak ada hati dan perasaan langsung, sebabkan nafsu syaitan.. Anak yang tak bersalah telah mati.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s