Wanita Dibakar Kekasih Kerana Cemburu Buta

9

Manusia memang boleh jadi sejahat-jahat syaitan kalau marah tu tak dikawal.. Sanggup buat benda di luar kawalan hanya kerana cemburu, sebab itu kalau nak putuskan hubungan dengan kekasih, putus secara baik.. Jangan suka hati tinggalkan kekasih yang dah betul-betul cinta mati dengan korang..

Sebabkan marah dan rasa nak balas dendam, macam-macam manusia boleh lakukan.. Seorang wanita yang dikenali sebagai Judy Malinowski, hampir mati dibakar hidup-hidup oleh bekas teman lelakinya.. Teman lelaki mangsa yang bernama Michael Slager dah tuangkan minyak petrol di seluruh badan Judy dan bakar Judy hidup-hidup..

Memang bahaya kalau dapat teman lelaki perangai gila macam ni.. Sebabkan cemburu, Judy hampir kehilangan nyawa.. Walaupun dibakar hidup-hidup dan badannya hampir 80 peratus terbakar, Judy masih berjaya diselamatkan..

Tapi, keadaan Judy memang dah tak macam orang biasa.. Judy telah mengalami beberapa kecacatan kekal dan kesukaran untuk bercakap.. Miss A tengok keadaan Judy pun memang teruk, dah serupa mayat hidup.. Nasib baik ada mak yang menjaga Judy sepanjang dia di hospital..

Tapi hukuman yang dikenakan pada Michael memang langsung tak adil.. Pihak mahkamah hanya mengenakan penjara selama 11 tahun pada Michael sebab dah mencederakan Judy.. Judy pulak dah jadi cacat seumur hidup disebabkan perbuatan Michael..

Sepatutnya Michael dikenakan hukuman penjara seumur hidup.. Biar mereput dalam penjara, lelaki gila macam ni mana boleh dilepaskan.. Nanti dah keluar penjara, wanita lain pulak yang menjadi mangsanya.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s