Suami Kongsikan Kisah Selepas Ceraikan Isteri Kerana Perempuan Lain ‘Yang Lebih Cantik’

1

1a

Kalau berkahwin hanya bersandarkan nafsu atau kecantikan semata-mata, memang hubungan rumahtangga yang dibina tak akan kekal lama.. Kahwin dengan isteri sebab isteri cantik, tapi bila isteri dah selekeh dan tak cantik.., suami mula cari perempuan cantik yang lain..

Selalunya alasan yang digunakan suami bila ada orang lain, si suami akan guna alasan yang isteri dah selekeh dan tak pandai layan dorang.. Sanggup ceraikan isteri sebab dapat perempuan yang lebih cantik.. Bila berkahwin hanya berlandaskan kecantikan.. Inilah yang jadi..

Seorang suami ni dah kongsikan pengalaman sendiri menceraikan isteri sendiri kerana perempuan lain yang lebih cantik.. Tapi bila dah kahwin dengan isteri baru, suami tengok isteri baru pun dah semakin selekeh sebab uruskan rumah dan anak-anak..

Bila jumpa bekas isteri yang lama, si suami ni menyesal tak sudah sebab bekas isteri dah bersolek dan segak macam anak dara.. Haa, bila dah bercerai baru rasa menyesal.. Waktu ada depan mata tak nak hargai, bila dah bercerai baru terhegeh-hegeh nak cari bekas isteri..

Kalau dah rasa isteri tu tak cantik, upahlah pembantu rumah untuk uruskan rumah dan anak-anak.. Biar isteri tak buat kerja dan berhias saja untuk suami.. Artis yang cantik-cantik tu pun habiskan berpuluh ribu untuk cantik, suami balik rumah harap dapat tengok isteri cantik macam Nora Danish tapi langsung tak bagi duit untuk isteri beli barang kecantikan.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s