Peminat Mahu Afiq Muiz Dan Fathia Latiff Bercinta

1x

2x

3x

Bila jadi artis ni, lumrahlah bila dihimpit kontroversi.. Betul tak?? Yela, gerak geri dorang akan sentiasa diperhatikan oleh peminat.. Begitu jugak dengan dua pelakon ni, Afiq Muiz dan Fathia Latiff yang sering dihimpit dengan kontroversi.. U’olls pun tahu kan kontroversi panas yang masih menghimpit Fathia sekarang ni..

Tapi Miss rasa kontroversi yang menghimpit Fathia tu dah akan senyap, selepas dia meminta maaf dengan pramugari tersebut.. Cuma Miss tengok Afiq buat masa sekarang ni, tak ada dikait dengan mana-mana kontroversi lagi..

Tapi Miss bukannya nak menceritakan pasal kontroversi-kontroversi yang pernah atau baru menghimpit kedua-dua pelakon ni pun.. Cuma Miss tertarik nak menceritakan pasal dorang berdua ni, bila ramai yang mengatakan Afiq dan Fathia secocok bersama.. Yeke dorang berdua secocok??

Aalaa.. Peminat macam biasalah bila tengok idola dorang bergambar mesra sikit, mesti dorang nak idola dorang tu bercinta.. Kononnya serasi bersama lah.. Itu yang peminat Afiq dan Fathia mahukan.. Hahaha..

Keserasian diantara dorang dapat dilihat melalui gambar yang dimuat naik oleh fathia di Instagram.. Miss tengok Fathia kerap memuat naik gambar dia dengan Afiq kerana dorang berdua dikatakan berlakon bersama dalam drama ‘Menanti Februari’.. Drama tersebut bakal ditayangkan di TV3 tidak lama lagi..

Tapi kalau Afiq dan Fathia nak bercinta pun apa salahnya.. Dorang pun masing-masing dah ‘single’ kan.. Hahaha.. Apa-apa pun terpulanglah kepada tuan empunya badan, hati dan perasaan mana boleh dipaksa-paksa.. Betul tak?? – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s