Maria Farida Dikritik Netizen Kerana Dedahkan Bahagian Badan Yang Putih Gebu

1d

2d

3d

Alahaii.. Inilah jadinya bila tak sedar yang diri tu dah tua.. Berpakaian mengalahkan anak dara beb! Siapa tak kenal dengan pelakon Maria Farida yang sering menarik perhatian dengan kecantikan dan tubuh badan yang menggiurkan..

Miss memang tak menafikan kecantikan Maria, orangnya memang cantik.. Tapi kalau dah tua tu, buat lah cara dah tua.. Tak payah lah nak bajet macam orang muda.. Apa jadahnya dok pakai baju yang macam tu?? Elok sangat ke bila bahagian depan dan belakang badan terdedah macam tu??

Nak bagi ‘angin’ masuk ke?? Bangga betul dok tayang kulit putih gebu kat orang ramai kan.. Nasib baik lah belahan depan tak macam belahan belakang…. Kalau tidak, habis terserlah ‘lurah dendam’ sampai nampak buah dada dia..

Rasa ‘style’ ke bila pakai baju macam tu?? Kalau macam ni dia punya gaya, lebih baik Maria bogel je terus.. Senang cerita!! Dah tergedik-gedik sangat nak tayang badan untuk orang tengok kan.. Haishhh! Tak silap Miss, usia Maria pun dah 40-an dah..

Insaf-insaf lah, tak payah la nak pakai baju yang terdedah macam tu lagi.. Buruk je orang tengok, bukan cantik pun.. Baju macam tu hanya sesuai dipakai di rumah jer.. Ataupun hanya sesuai dibuat untuk menggoda si suami.. Pahala pun dapat daripada dok ‘belanja’ dekat orang ramai.. – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s