Kilafairy Selamba Tayang ‘Buah Ranum’ Untuk Tatapan Peminat

jk

Ini Kendall Jenner atau Angelina Jolie yer ek?? Miss tengok gaya pelakon Kilafairy dah serupa macam retis-retis Hollywood.. Hahahahaa.. Pelakon yang mesra dengan gelaran Kila dan jugak kawan baik kepada pelakon seksi Izara Aishah tu, tak pernah tak seksi..

Ada-ada saja penampilan menggiurkan yang ditayang Kila.. U’olls tengok jer lah gambar ni, bangga betul Kila ‘belanja’ susuk tubuh dia yang mantop dan mengancam tu di Instagram.. Nasib baik lah Izara tak ada sekali lagi dalam gambar tu yer..

Kalau tidak, berbulu lagi lah mata ni dok tengok lekuk-lekuk tubuh dua orang pelakon seksi tu.. Tengok jer lah Kila.., ‘asetnya’ tu dah lah besar, betul-betul menyerlah bila dia berpakaian ketat macam tu.. Sengaja jer nak mengugat keimanan lelaki..

U’olls baca jer lah komen-komen yang dilemparkan terhadap gambar Kila ni, ramai lelaki yang fokus kat bahagian ‘buah ranum’ dia yang mantop tu.. Malu lah.. Susuk tubuh yang menggiurkan macam tu sepatutnya disembunyikan, tapi menjadi perhatian ramai pulak..

Tapi Miss rasa Kila memang jenis tak kisah kalau tubuh dia menjadi perhatian ramai, mungkin itu yang menjadi kebanggaan Kila kerana orang lain boleh nampak ‘kecantikan’ yang ditonjolkannya.. Kalau tertutup, tak cantik pulak u’olls!! – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s