Justin Bieber Temui Kembali Ferrari 458 Miliknya Lepas Sebulan ‘Hilang’

c

Sebelum ni kecoh bila Ferrari 458 Italia berwarna biru milik penyanyi terkenal, Justin Bieber dikatakan telah ‘hilang’.. Terbaru Miss dengar, Justin dah temui kembali kereta mewah tu, tetapi kereta yang disangka hilang tu sebenarnya bukan hilang pun u’olls..

Padahal Justin lupa kat mana dia tinggalkan kereta tu.. Hahaha.. Al-kisahnya, sebelum kereta mewah Justin tu ‘hilang’, Justin dikatakan menginap di Mantage Hotel, Beverly Hills.. Miss dengar masa tu Justin sempat keluar makan malam bersama rakan-rakannya dengan kenderaan lain..

Tetapi selepas selesai pertemuan tersebut, Justin tak pulang ke hotel tu.. Justin dikatakan terus pulang ke rumah peribadinya.. Keesokkan harinya tu, Justin baru sedar salah satu keretanya telah ‘hilang’.. Maklum lah orang banyak kereta!!

Kereta Justin yang dikatakan ‘hilang’ tu memerlukan masa sebulan untuk ditemui semula.. Justin baru sedar keretanya tu ditinggal di hotel berkenaan.. Gara-gara insiden tu, Justin merasakan dia perlu memiliki seorang pembantu untuk menjaga kereta-kereta yang dia ada..

Upah jer lah pembantu Justin oii, bukannya dia tak mampu kan.. Takut lepas ni ada lagi Justin akan tinggal harta bendanya di merata-rata tempat.. Yela, muda-muda lagi dah lupa.. Banyak makan semut ni! Hahhahaa.. – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s